e-MACO - Profesjonalne tworzenie stron www

Identyfikacja internetowa

Serwis i naprawa komputerów


Zajmujemy się kompleksową obsługą i serwisem komputerowym. Obsługujemy zarówno firmy i przedsiębiorstwa z sieciami LAN czy WiFi, jak również Klientów indywidualnych w domach lub biurach. Wszystkie usługi z tej branży świadczymy on-site, czyli bezpośrednio na miejscu - tam gdzie Klient sobie zażyczy. Nie musisz wozić ciężkiego komputera do serwisu i czekać kilkanaście dni na naprawę lub zainstalowanie systemu, płacąc przy tym nieadekwatne kwoty do wykonanych usług - to my przyjedziemy do Ciebie i załatwimy wszystko sprawnie i na miejscu, a Ty będziesz mógł zająć się swoją pracą.

Serwis komputerowy

Naszym celem jest zapewnienie klientom komfortu bezpieczeństwa pozwalającego im na skupienie się na ich podstawowej działalności biznesowej. W ten sposób każdy robi to, co umie najlepiej tworząc najlepsze warunki do efektywnego działania. W ramach tej usługi, proponujemy następujące rozwiązania:

Serwis pogwarancyjny

Przedsiębiorstwo Usługowe e-Maco oferuje serwis pogwarancyjny każdej infrastruktury IT u Klienta - usługi naprawcze świadczone są w formule on-site. Serwisem obejmujemy wszelki sprzęt u Klienta co zapewnia mu komfort zarówno w sytuacjach awarii jak i w bieżącej eksploatacji sprzętu.

Dzwoniąc na podany numer telefonu, nasz serwisant natychmiast jedzie do Klienta. W międzyczasie możemy doradzać jak postępować zanim awaria nie zostanie usunięta. Rozliczenia za wykonane usługi mogą być realizowane w oparciu o tzw. T&M (time & material), czyli stawki godzinowe i koszt części i podzespołów, lub w oparciu o umowy ryczałtowe, tzn. stała opłata np. kwartalna za gwarancję naprawy wg uzgodnionych standardów czasu reakcji i naprawy.

Serwis u Klienta

Jako standard, e-Maco świadczy usługi serwisowe w zakresie naprawy, instalacji, konfiguracji, modernizacji, konserwacji przeglądów, audytów, tuningu infrastruktury IT – w siedzibie Klienta.

Jest to nasz standard pracy zapewniający bezpośredni kontakt z klientem, umożliwiający wzajemne poznanie się i wypracowanie optymalnych szczegółowych zasad współpracy. Dzięki temu możemy oferować więcej niż konkurencja:
- znamy styl pracy, preferencje i priorytety naszych klientów w odniesieniu do infrastruktury IT,
- możemy efektywnie doradzać, jak również dobierać najbardziej efektywne metody rozwiązania zgłaszanych problemów,
- współpracujemy z klientami w sytuacjach krytycznych i nie ograniczamy się do stwierdzenia, że np. na części trzeba czekać kilkanaście dni. Poszukujemy rozwiązania problemu Klienta, a nie tylko ograniczamy się do wykonania naprawy zgodnie instrukcją pracy.

Obsługa firm

Niektórzy nasi klienci współpracują z nami powierzając nam pełną obsługę w zakresie systemów IT. Nasza firma jest nie tylko partnerem IT w obszarze utrzymania systemów informatycznych w stałej sprawności, ale również zapewnia doradztwo IT, administrowanie infrastrukturą, a w tym zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa poprzez audyt bezpieczeństwa, opracowanie rekomendacji i wdrożenie właściwych zabezpieczeń.

Kompleksowa obsługa IT ma istotną wartość dla Klienta, gdyż Klient ma stałego partnera, który bierze na siebie odpowiedzialność za:
- sprawne funkcjonowanie systemów IT w kontekście potrzeb Klienta,
- bezpieczeństwo dostępu i przetwarzania danych (w tym zgodność z ustawą o ochronie danych osobowych i innymi przepisami w zakresie ochrony danych),
- zapewnienie wysokiego standardu współpracy opartego na zasadach odpowiedzialności, profesjonalizmu i zaangażowania ze strony e-Maco

Rozliczenia za prace wykonane w formule kompleksowej obsługi firm zależne są od uzgodnionych warunków i mogą łączyć opłaty ryczałtowe tzn. stałe opłaty miesięczne za określony pakiet usług prewencyjnych, konserwacyjnych, naprawczych i doradczych z tzw. T&M (time & material), czyli opłatami wg stawek godzinowych.
Kompleksowa obsługa IT to gwarancja jednoznacznej odpowiedzialności za sprawność działania systemów IT – nie ma podziału na sprzęt, oprogramowanie, sieć, różnych serwisantów, różne warunki i umowy – systemy IT po prostu mają działać!

Standardy współpracy

Obsługujemy klientów wymagających, ceniących komfort bezpieczeństwa
i ciągłości sprawnej pracy systemów IT. Wszystkie usługi świadczymy on-site, tzn. w miejscu pracy klienta.

Oferujemy następujące formy współpracy:

- umowa T&M – tzn. (time & material), czyli opłaty za usługi serwisowe rozliczane są wg stawek godzinowych. Stawki godzinowe mogą różnić się w zależności od uzgodnionego standardu obsługi, głównie gwarantowanego czasu reakcji na zgłoszenie awarii i gwarantowanego czasu naprawy, który może zawierać podstawienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,

- umowa ryczałtowa– tzn. stałe opłaty miesięczne za określony pakiet usług prewencyjnych, konserwacyjnych, naprawczych i doradczych. Na tej zasadzie można przedłużyć czas gwarancji lub zamówić określony zestaw usług z gwarantowanym standardem realizacji tych usług. Przykładem usług prewencyjnych jest regularne czyszczenie (w tym odkurzanie) sprzętu, przeglądy wentylatorów, kontrola kart sieciowych i zasilaczy, kontrola UPS-ów, kontrola połączeń sieciowych (zwłaszcza dla stacji roboczych). Przykładem usług doradczych jest opracowanie, wdrożenie i kontrola polityki bezpieczeństwa systemów IT.

- umowa partnerska – określająca zakres prac serwisowo-doradczych oraz standardy realizacji usług. Przykładem standardów realizacji usług jest np. gwarantowany czas reakcji na zgłoszenia awarii lub problemu, definicja problemów krytycznych i niekrytycznych oraz procedury reakcji w obu przypadkach, gwarantowany czas naprawy lub wymiany na urządzenie zastępcze, opis i harmonogram okresowych prac o charakterze prewencyjnym i zasady rozliczeń dla różnych działań serwisowych. Umowa partnerska może zawierać rozliczenia na zasadzie ryczałtu oraz T&M,

- umowa kompleksowej obsługi IT – obejmująca nie tylko serwis i naprawy, ale także instalacje, modernizacje i rozbudowy sieci LAN, dostawy sprzętu (serwerów, komputerów i urządzeń peryferyjnych) i elementów aktywnych sieci, instalację i konserwację systemów operacyjnych, baz danych oraz wybranych pakietów oprogramowania aplikacyjnego, a także pomoc i doradztwo w rozwijaniu wykorzystania technologii IT w biznesie naszych klientów.